2017. október 17., kedd

Lackfi János B és Sz-Men

(c) Szüdi János
MESE A BATMANRŐL
Van nekem egy Batmanem,
bármily erős, megverem.
Fekete ruhában jár,
fénylik, mint egy svábbogár.

Szája vékony vonalkód,
agya helyén aranyrúd.
Nem nyugszik a kezemben,
elrepül, de ezerrel.
Őt moziban sem látni,
filmből ki szokták vágni.
Ha nem félsz, hogy agyonlő,
kiszedem a zsebemből.


SZUPERMEN

Az volt a régi-régi tervem,
kellene nekem egy szupermen.

Fát kell vágni, apu? Na, rendben,
szétkaratézza majd a Szupermen.

(c) Szüdi János
Asztalt lerakni? Eszméletlen:
tányér, pohár röpdös töretlen.

Labdát autó elől kimentsen?
Belül van tizedmásodpercen.

Viszi nénik szatyrát helyettem,
betol Trabantot, csak úgy reccsen.

Soha senkit nem kéne vernem,
elintézné azt ő helyettem.

Azért egy igazi Szupermen,
bevallom, néha kellemetlen.

Ha gyújtogatok, áll mellettem,
gyufám elfújja rendületlen.

Copfot húzok, ott terem menten,
s a lányt védi, persze, nem engem.

Peti alá rajzszöget tettem,
kipöckölte remek ütemben!

Köpőcsővel rizst eregettem,
röptében kapta el Szupermen.

Helyes fiú ez, így merengtem,
de nyaktól fölfelé fejletlen.

Hiszen meszet azért nem ettem,
sosem bulizni lehetetlen.

Még egy ilyen húzás, Szupermen,
s többé nem hordlak a zsebemben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése